لرزبان

لرزبان ؛ فرهنگ مردم لر ؛ موسیقی لری

لرزبان

لرزبان ؛ فرهنگ مردم لر ؛ موسیقی لری


 اکبرعبدی می‌گوید: یک روز سر سریال بودیم. هوا هم خیلی سرد بود. از ماشین پیاده شد بدون کاپشن. گفتم: حسین این جوری اومدی از خونه بیرون؟ نگفتی سرما می‌خوری؟! کاپشن خوشگلت کو؟گفت: کاپشن قشنگی بود، نه؟ گفتم: آره! گفت: من هم خیلی دوستش داشتم ولی سر راه یکی را دیدم که هم دوستش داشت و هم احتیاجش داشت. ولی من فقط دوستش داشتم.

نظرات  (۹)

حسین یادش بخیر طرفدارهای زیادی داشت روح ساده و لطیف با بیان جملات ساده و بی ریا و بسیار مغز دار و معنی دار
من که برای اولین بار دیدمش زیاد خوشم نیامد اما قدری که تامل کردم و عمیقتر نگاه کردم دیدم من از خودم خوشم نمی اید.
روحش شاد افسوس که زود از بین ما رفت جمله هاشو خیلی دوست دارم
وبت پرمحتواست
  • فاطمه(بی شرفان)
  • حسین پناهی یکی از کسانی بود که متاسفانه خیلی دیر کشف شد!!!!!!!
    سلام
    توی یک برنامه ای که اسمش یادم نیست به مامشهدی هاهم توهین شده بود شخصیت مشهدی چرت وپرت زیاد میگفت وباعث خنده می شد.
    امیدوارم روزی برسه که هیچکس به هیچکس توهین نکنه.مواظب خوبی هات باش.
    به من هم سربزن وبلاگم روزانه آپدیته.
    حسین پناهی رو خیلی دوست دارم


    ممنون که به من سر زدی
    وبلاگ جالبی داری.
  • علی احمدی
  • روحش شاد
  • بامداد آبان
  • این برنامه های تلویزیونی توهین نیست ! تبلیغ غیر مستقیمه !
    این خاطره از حسین پناهی مال من باشه؟
    salam khodetam lorii?
    vaghtii ghome lor hich eterazii nadaran dar barabare in raftara ina baese ravajesh mishe
    سلام بسا عالی بود
    خدایش بیامزد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی